دانلود pdf کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم

کتاب "چگونه با هر کسی صحبت کنیم" در فرمت EPUB و با تعداد صفحات 304، در سال 2003 منتشر شده است. خوانندگان می‌توانند این کتاب را از سایت‌های مختلف دانلود و با استفاده از تکنیک‌های ارائه‌شده، مهارت صحبت کردن را به دست آورند.

خلاصه کتاب

خلاصه کتاب "چگونه با هر کسی که صحبت کنیم" به خوانندگان نشان می‌دهد که مهارت صحبت کردن چیزی است که آدم‌های موفق به خوبی بر اهمیتش آگاه هستند. فراگیری این مهارت نه تنها باعث می‌شود که در اطرافیان بیشتر شود، بلکه ارتباطاتی را شکل می‌دهند که به طور بالقوه می‌توانند پله‌های ترقی را ارائه دهند.کتاب "چ با هر کسی صحبت کنیم" به خوانندگان کمک می‌کند تا با استفاده از ۹۲ تکنیک آسان و کاربردی، مهارت صحبت کردن را به گونه‌ای بیان کنیم و روابطی را با دیگران حفظ کنیم. این کتاب برای پیشرفت روابط خانوادگی، کاری و اجتماعی مناسب است.

کتاب تکنیک های

کتاب "چگونه با هر کسی صحبت کنیم" شامل نه بخش است که هر کدام از آن‌ها به یک تکنیک خاص برای برقراری ارتباط می‌پردازند. برخی از این تکنیکها عبارتند از:

  • ۹ روش برای ایجاد اولین تاثیر دینامیتی
  • ۱۴ روش تسلط بر صحبت های کوچک محاوره ها و مکالمات بلند
  • ۱۴ روش برای راه رفتن و صحبت کردن مثل یک شخص ویژه یا مشهور
  • ۶ روش برای خودی به نظر در جمع آوری
  • ۷ روش برای ایجاد ارتباط با هر فردی

چرا باید کتاب را بخوانیم؟

با توجه به اهمیت شبکه‌های انسانی در این عصر، پیشنهاد می‌شود که برای تقویت روابط خود از روابط خانوادگی، کاری و در کل اجتماعی از راهکارهای سازنده کتاب «چگونه با هر کسی صحبت کنیم» استفاده می‌شود. با این راهکارها به آسانی یاد می‌گیریم که چگونه یک مکالمه کوچک را شروع کنیم؟ چگونه در ذهن افراد باقی بمانیم؟ و چگونه در جمعی مثل جلسه و میهمانی حضور داشته باشید؟